Happ.

Mysig helg, längtar redan till nästa. Nu ska vi snart till mormor och morfar
och äta smörgåstårta. Det bästa man kan äta tror jag nästan. Oslagbart.
Var hemma hos Emma en sväng nyss och spelade lite heroes, också bästa :)

Jag är avundsjuk på Kenza, sorgligt. Jag är fattig, och jag är trött. I morgon är
det skola igen, runt halv nio ska jag försöka vara på plats. Måste städa också.

Det som är jobbigt är att gå in och titta, som ett hugg typ. Att inte veta, men
ändå ha full koll på saker. Det går en rysning i mig när jag ser dig. Man kan
inte såga av grenen man sitter på. Du är min gren. Vill såga av, men jag ramlar
bara ner. Jag vill byta gren men det går inte. Jag är kvar hos dig.

Ingen mer update idag, har inget att skriva om, Mitt liv är tråkigt.

Negativt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0