Hej.

Hemma för lunch. Jag är fortfarande trött. Men i morse var det otroligt svårt att komma (koma) ur
sängen. Som våran lärare sa efter de tio första minuterna av lektionen: Var det någon
fest igår som jag missade? Kändes nästa så, fast jag hade inte missat festen, jag var
där till sist. För övrigt har jag panik. Jag är så mycket efter alla andra känns det som. Åh,
någon snäll människa som vill hjälpa mig. Jag har ju en, men jag vet inte om det är sånt
jag sysslar med. Får hoppas det. Annars är väl jag körd. Efter lunch, vilket är om tjugo min.
ska vi praktisera javascript. Yes, det som gör allt så coolt på en hemsida minsann.
Kanske ska ta och piffa upp bloggen här snart. Om jag nu kan någonting över huvud
taget. Åh, nej. Jag vill inte. I morgon är vi i alla fall lediga och på fredag också. Får bli
jobb då. Cash! Just nu har jag 37 kronor på kortet känns det som. Hur kul är det då.
Nu måste jag kila tillbaka till skolan. Hoppas på parkingplace denna gång. Dom
brukar lysa med sin frånvaro. Hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0