Helg.

Helgen har varit super. Nu ska jag, mamma och moster ner på öppet hus, Mary Kay.
Ska köpa lite nya hudvårdsprodukter och så. Kolla in vad som finns. Behöver det
verkligen. Just nu är det något i stil med tvål och vatten. Lagom bra. I kväll kommer
farmor och farfar hit. Det gillar jag. Längesen jag träffade dom.

Igår var vi ju på hockey. Tyvärr förlorar Färjestad men vi var lika glada för det. Åkte
från Karlstad vid sex och kom hem runt ett. Orsaken var att vi stannade hos min
faster i Säffle. Fyra glas vin, fotoalbum och prat. Johan drack kaffe då. Men trevligt.
Tyvärr var Linn, min lillkusin, hos hennes pappa så jag fick inte träffa henne. Men
vi har inplanerat en hockeykväll med buss från faster i Säffle, till Karlstad, tillbaka
till Säffle och utgång. Utbudet är ju inte det bästa i den staden vad det gäller ute-
ställen, men det blir vad man gör det till :)
Nu kommer moster och hämtar oss. Hörs väl senare antar jag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0