Highlights

Kom hem från Anna för en stund sen. Vi skulle slinga håret idag, jag och Anna. Emma vad med som moraliskt stöd och drog faktiskt upp några slingor i mitt hår också. I godan ro värmde vi upp lite glögg och vi hade den perfekta julefriden hemma i Annas kök. Vi slingar mitt hår, sköljer ur, och det blev faktiskt rktigt bra. Vi lägger i Annas slingor av märket Garnier. Det ser ut att bli brunare och brunare och vi fattar inte riktigt vad som händer. Till slut blev det väl någon form av blond, lite grått, lite rött. Ja jag vet inte riktigt. Vi skrattade mest, men det ska väl åtgärdas så småningom. I morgon kommer en recension av hårfärgerna plus bilder på hela kvällen.
Dagen har annars bestått av julskinkemacka hemma hos mormor och morfar, julmarknad och Harry Potter. En mycket mysig Söndag. I morgon är det skola igen och därför måste jag sova nu. Har inga bilder från igår tyvärr, men ni får stå ut. Har inte så mycket mer att tillägga så jag säger natti natti.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0