HP

Som jag längtar

Nya Harry P-filmen, snälla nu på en gång.Nu när jag ligger i sängen med kaffe. Den nya ser scary ut. Jag vill se på film, helst femte Hary Potter-filmen men det visade sig att min bror hade lånat ut den till någon kompis. Jag blev arg, för jag hade ställt in mig på HP. Om man inte får HP då, blir kvällen förstörd.

Idag är det plugg speed high. Massor som ska göras. Vi planerade julafton igår hemma hos
mormor och morfar. Kommer bli mys. Först ska vi nog vara uppe i skogshöjden hos dom, sen blir det eventuellt Öresjö, men det kan också bli Sandhem. Beror helt på vad farmor och farfar ska göra också- Man vill ju träffa så många som  möjligt på den dagen utan att man flänger runt. Hopas att det blit bra i alla fall. Bara det finns julmat, ljus, sällskap.

Jag vill köpa nytt julpynt. Men jag får dra med mamma på det någon dag här. En ny stjärna i mitt fönster, en brun-guld-röd, som jag har spanat in hade inte varit fel.
Nu ska jag iallafall äta frukost. Havregrynsgröt med linfrön och banan, kaffe och ägg. Kolla lite gamla top modelavsnitt kanske? Får ju aldrig nog. Hade velat ta en sväng till siba men det får vänta.

/ Sari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0