I love games

ÅH! Nu funkar internet igen. Var nästan panikångest och svettningar här ett
tag. Långdag idag i skolan, kul i början, segt i slutet. Eftermiddagen har
innefattat mys i sängen, mys i soffan, god mat och deg. Har inte orkat göra
någonting, vet att det beror på brist av sömn, hela helgen plus i natt då jag
lyckades somna runt halv tre. I morgon, skola igen, träna.

Har fått reda på att jag ska med på firmafest på fredag, roligt. Dock inte den
"firman" som jag jobbar med och hos, jag ska med som någon slags respektive.

Jag kan fortfarande inte ladda upp bilder här på bloggen. Även fast dom är i jpeg,
cirka 0 kb stora och skitsnygga, jävligt synd alltså. En glad nyhet är dock att jag
är ledig onsdagar och fredagar ända fram till jul, lycka!

Är för övrigt vröölfattig och eländig fortfarande. Jag vill ha nya kläder, skor, nytt
smink, i.pod/phone, pocketböcker på engelska, vinterjacka och JEANS! Skor
igen också, olika sorter. Men jag måste mot all min vilja inse att jag inte kan
köpa NÅGOT av detta tills jag får lönplusbidrag. Nada, ingen utgång heller. Måste
spara, och det blir kanarieöarna till "våren", februari, mars där. Gillar jag, färg,
varmt, stek, god mat, underbart sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0