Jag vill ha alla.














Tänk er att ha alla dom här ihopvikta i en utdragningsbar korg i garderoben, eller hängandes på väggen, det är konstverk. Alla från olika designers, en webshop. Hittade hemsidan i en graftidning i skolan när jag, Emilie och Marie chillade i biblioteket. Tänk er att man har ett par snygga skinn- eller lackbyxor, ett par sammetsbyxor, ett par ljusa jeans, ett par svarta jeans. Ett par mörk-mörkblåa jeans. Jag hade klarat mig för alltid. Jag ska i alla fall beställa två t- shirts. Vilka ska man välja bara? Svåårt. Nu ska jag i alla fall göra i ordning mig för kvällen. Kanske lägga mig i sängen och kolla på sex and the city en gång till. Får aldrig nog av den. Och jag har tagit snygga bilder med systemkameran, men när jag lägger in dem på datorn är det fel filformat. Nån jävel har ställt om inställningen. Bara att ta nya, men jag tröttnade då jag såg ut som en tjock flodhäst, så jag packade ner skiten i sin för trånga väska. Rätt åt den, den är också tjock. Min status angående kisselissandet är 24 gånger. En gång mer än igår. Fast jag var i och för sig uppe en gång i natt, så antingen 24 igår eller 25 idag. Vet ej vad klockan var. SKITSAMMA. Ni kanske inte prioriterar att komma ihåg hur många gånger jag är på dass. Jag försöker bara göra något kul av denna jobbiga (toa)sits. sääääääeh! Emma var i alla fall här och muntrade upp mig förut. Godis. :)

Natti natti på er. Tveksamt om jag ska gå iväg i morgon. Kan ju inte springa på toa sjuttionfem gånger när vi har föreläsning. Orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0