meen!

Nu är det såhär. Jag är så sjukt trött på min "sjukdom", "infektion", "kissjuka". Jag
steg upp ur sängen klockan sju i morse, för att ja.. kissa då va. Sen dess har jag
besökt den heliga platsen 22 gånger!

paus...

Där blev det 23 gånger. Nu har jag och mamma bestämt att jag ska dricka 3 lite citronvatten
om dagen, det ska tydligen hjälpa. Hoppas jag verkligen. Kan ju inte göra någonting när
det är såhär. Om jag ska gå upp till jätten och köpa clementiner, som jag hade planerat,
så går inte det nu. Jag kan ju inte ta med gamla pottan liksom. Ligger i sängen, har
räknat ut att det är 22 tomtesteg, 7 vanliga steg, 4 jättekliv till badrummet från mitt rum.
Nu ska jag tycka synd om mig själv en srund till, sen gå ner och duscha en snabbis.
Middag hos mormor och morfar klockan 5, sen efter får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0