Night

¨Tänkte mest säga natti natti. Sitter nere vid tv:n och kollar på mitt favoritprogram, Ensam mamma söker. Ja jag vet, ni tycker säkert att det är käss. Men det gör inte jag. Och jag började gråta till det. Så fint. Det är nämligen final idag. Sista reklambreaket nu. Sen ska man få se hur dom har det idag.

Drick brännässla-te och knarkar tranbärskapslar, eftersom minurinväginfektion inte släpper.
Flyg flyg iväg dumma infektion. Och jag tål inte pencilin. Därför fick Life hälsokostbutik hjälpa mig
i fredags. Just det, i fredags. Vi skulle ju på julmarknad. Vi åker till Koberg, men där finns ingen
marknad. Mormor stackarn hade kollat fel på datumet så vi var en vecka för sena. Då fick det bli
överby i stället, så jag kunde köpa en lite kur till mitt problem.

I morgon är det skola igen, på schemat står det bloggar och handledning. Verkar som mitt
område detta ;) Haha. Nej vi får väl se. Emma, fika i morgon. Jag är så glad att jag har dig.
Och att du har funnits där i 19 år, även fast vi inte snackade serious talk förräns vi var typ
5 år. Kommer ihåg att vi alltid hade massa saker som vi pratade och diskuterade. Vid gungorna
på min baksida, när vi gick mellan våra hus. Nu kanske ni tycker att jag alltid babblar om Emma
som någon slags ängel. Men det är precis vad hon är för mig. Nästan som en skyddsängel.
Vi finns för varandra, och har alltid roligt. Jag kommer ha det kämpigt när hon åker till USA snart.



Nu säger jag god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0