Notis.

Sitter på jobbet sen två timmar tillbaka. Jag är trött idag, men om tio minuter är det kaffe och
clementin. Granngården-crew är trevliga att fika med :) Ska jobba till två ungefär och sen blir
det ju julmarknad som jag nämnde igår. Har nrj webradio på i bakgrunden. Just nu spelas
Lady gagas pokerface. Jag gillar den låten. party. I natt har jag varit yr, mått illa och allt möjligt.
Inte på topp. Sen vaknar jag tjugo minuter innan vi ska åka i morse. Går ner i köket, märker
att pappa också har försovit sig. Men det blev gröt och kaffe ändå. Vi kom lite senare men har
ju ingen bestämd tid så som jag börjar, skönt. I morgon är det hockey, wiee! Måste städa Perran
också innan, ett krav för att jag ska få låna saaben i morgon ;) Jag vet att vissa vet hur det ser ut
i Perran. En vinflarra, söndriga cd-skivor, kläder med mera. Nu är det dags att städa. Har till och
med en ny doftgran som ska hängas upp runt backspegeln. En svart-vit-rutig, oj oj. Blir grejer det.
Nej, back to work. Puss så länge då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0