och...

...idol har världens sämsta teman på programmen. Kärlekstema?! Booring.
Blir att jag dissar det programmet även i kväll. När kommer det roliga teman?
Nu undrar ni säkert, vad föreslår hon? Tjaa.. inget smörigt, lite coolt. Eller..
så är det för att alla idolerna i år är väldigt tråkiga? Vad hände med karaktärer
som Gatania, Amanda, Måns, Sebastian, ja ni fattar. Sånna människor som
kanske inte alltid är bäst, men som har något eget, extra. Jag gillar i och för
sig Johan i årets Idol, men inte sjungandes någon krämig kärleksdänga.
Nej tack, han ska rocka loss. Gärna imperiet, ebba grön, billy idol eller typ..
Marlyn Manson? Något sånt i alla fall. Nu har jag fått kaffe, fikarast. Det var
finfredagsfika idag. Smörgås med pålägg, tomas, gurka, marmelad. Vi firar
att helgen är på ingång. Alla var glada. Jag, Marie-Lousie och Carina tittade
i resetidning. Thai, India, Mauritsius, New york! Jag vill åka till New york i
sommar, inte minst nu när jag har sett alla avsnitt, och movie från SATC.
Hoppas på att Emma hamnar i en familj nära NY, eller på manhattan ;) Upper
east side here we come. jag och Anna ska hälsa på. det blir grejer det. Jag
vill åka dit på sommaren, så man kan sitta i central park, picknick, åka båt,
gå i fina klänningar och shoppa. Eller på vintern, julskyltning, det lyser fint,
allt pynt. Köpa julklappar inslagna i fina paket, till alla som man tycker om.
Sommar eller vinter, sen spelar det ingen roll. Bara jag får åka dit, fika, äta
shoppa, umgås. 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

haha du o anna får helt enkelt komma o hälsa på två gånger! finns ju ingen bättre lösning:P

2008-11-21 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0