Så är läget.

Nu är jag hemma igen. Och min mamma är bäst. Köper hudvårdskit till sin
dotter för ettochfyra. Jag älskar dig mamma. Hon vet att jag avskr min hy, och nu
ska jag äntligen fixa till det. Köpte även foundation och puder, mineralpuder, ska
ju vara toppen har jag hört.

Har inte så mycket att komma med. Har inte orkat
blogga eller läsa några bloggar i helgen. Jag kom att tänka på en sak. Jag läser
inga bloggar från Trollhättan längre, jo en och det är Idas. Men hon är ju nykomling
i stan. Haha. Känner väl att jag inte behöver uppdatera mig om vad folk håller på
med i den här staden längre. Jag ringer dom som jag vill prata med. Jag lägger
min tid på folk som har en garderob to die for, en komisk blogg som man blir på
bra humör av, en blogg med en innehavare med en grym stil, makeup-bloggar,
andra bloggar, som handlar om någons liv. Men inget trollhätteliv. Jag har nog
tappat lusten att veta, veta det som man inte vill veta. Roligare att läsa om andra
städer, en stad som man inte vet allt om. Inspiration.

Någon som har ett tips om en skitbra trollhätteblogg som man inte får missa
liksom? Det tvivlar jag på. Men om så tipsa. Jag satt kommentarspärr på så
ni behöver inte vara rädda. Bara jag som ser.

Nu ska jag duka, farmor och farfar är snart på ingång. Jag har hört rykten om att
jag ska få min födelsedagspresent nu :) Var ett tag sen vi sågs som sagt.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0