Säger bara Go Obama GO!

Nu ska jag sova, dissa valvaka, hissa fika och simning klockan 8 i morgon.
Fast Emma kör ju på båda. Inte jag, jag är trötter. I mrogon kväll får jag finbesök. Tummen
upp för dig. Ville bara säga god natt helt enkelt.
Eftersom jag inte ska följa valet har jag gjort en liten hejarmsa till Mr Obama:

Heja Obama du är snell,
man ska få gifta sig när man är homosexuell,
det tycker du och det är bra, lika för alla så ska
det va'. Du tycker att soltater ska bort från landet i öster,
så du får nog många röster. Du anser att basen ska
läggas ner, så inger mer Gusntanamo vi snart ser.
 Din motståndare Mr Cain är ful, du är svart och inte gul.
Nu håller vi tummarna för dig och när jag vaknar i
morgon så visar det sig. Hur det gick och hur det går,
 vem som in i vita huset flytta får.  Tjolahopp tjolahej,
Obama, yey yey. Nu har jag inte mer att skriva, så under
tiden jag sover, viwa! (lite amerikanskt där i slutet så)

Haha, jag är sämst. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0