slitz,

Vem bor i Upphärad och har varit inne på min blogg 47 gånger på 1och en halv vecka?
Haha, I can see you all now. Kul att se vilka som är inne och läser. Lite kan man ju lista ut genom att se vilken stad som läser. Men kul kul. Nu ska vi snart åka hem till mig igen för att fixa i ordning. På torp blev ett torrshampo inhandlat, plus fika i form av kaffe latte och sockerfri cookie. Det var inte så farligt mycket folk som jag hade räknat med, men det fanns en del. Köpte rosévin och cider också.
I  kväll ska jag gå med min kära och saknade vän Alex till någon förfest och sen vidare ner till stan för party. Hoppas på att det kommer att vara en del folk ute, annars blir det tidig hemgång i kväll, vilket hade vart lite småtråkigt. Hoppas på succé. ´

Nu ska vi kila tre mil norrut. Hem till mig alltså. Kanske ses i vimlet i kväll. Förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0