Sticks

Och det är tydligen bara jag som är ledig idag märkte jag klockan
halv elva när Emelie ringde. Jaja, inte lätt att veta. Ska snart ta på mig löpar-dojorna och ta mig en skogspromenad. Befinner mig tre mil söderut, så det finns mycket skog här. Ska låna ett par stavar. I kväll ska vi kolla fotbollsgalan och mysa till det med god mat. Men först, lite plugg på bärbara och promenaden såklart.

Carro, hade behövt prata med dig, ska vi bestämma en skypetid?

Nu är det 8 dagar kvar till bidragsdag och 10 dagar kvar till lön. Det ska bli skönt vill jag lova. Nej, nu är det tags att gå ut med stavarna, funderar på att ta med kameran och fota lite. Längesen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Sjalvklart kan vi prata , nar har du tid?

2008-11-18 @ 00:01:11
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0