This boy

Hemma från träningen, duschat ätit. Jag är megatrött, ska nog lägga mig tidigt, men jag känner mig själv så bra, så jag vet att jag kommer somna runt tolv. Vet ni, jag saknar en persons närvaro, men inte den fysiska närvaron, öga mot öga. Jag saknar att personen loggar in på msn, jag saknar att personen inte lägger upp nya bilder på facebook, inte ändrar sin status på facebook, inte smsar, ringer eller finns. Jag vet inte vart du finns längre, så långt bort, fast i samma stad. Jag saknar att se att personen lever över huvudtaget. Jag älskar hur du lever. Jag älskar hur du kör bil, jag tyckte om när
du blandade din kvällsmat, mjölk. Jag tyckte om hur händig du var, du fixade eller hade fixat allt som var trasigt eller kunde bli bättre. Jag saknar hur ordningsamt du hade det i ditt rum. Jag tyckte om att du inte hade något överkast eller kuddar på sängen. Konstiga saker. Jag kanske är konstig.

Nya livet, nya tag. Detta är passé nu, därför kan jag skriva om det, har undvikit, men nu
berör det mig inte på samma sätt. Lika bra att skriva det här, så slipper jag ha kvar det i hjärnan.

Som vi sjöng i lördags:

Jag var sjutton år, sjutton år i staden där jag växte upp och 
så, märkte du hur fort det går. Ville inte vara den som blev
kvar. Jag har slitit ut så många skor, i en stad där ingen
längre bor.

Jo du bor här, jag med. Och några andra.  

HEROES 3 NU! Underhållning, kul, lugnt, strategi. Älskar strategispel, typ age of empires,
sims ;) Nej men när man ska tänka efter lite, sims är ju inget sånt spel kanske. Men nu
är det heroes som gäller. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mr J

Måste säga att du har väldigt fin design =)

2008-11-04 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0