Urban outfitters.

Nu har hela dagen gått, min uvi är inte bättre. Jag blir knäpp. Har fortfarande ont i halsen.
I morgon blir det vårdcentralen igen. Nu äter jag godis, lagom bra eftersom jag inte alls
är i behov av dom extra kalorierna. Men det är gott. Jag håller på att bränna ut sex and the
city-avnitt från datorn i hallen, den jag använde innan bärbara. Så snart kan jag kolla på
dom i sängen. Lovely. Kaffet står bredvid mig. Har inte druckit så mycket idag faktiskt, lite
lagom. I morgon är det ingen skola, så jag behöver inte känna att jag är efter, men jag
måste plugga massa i helgen. Tur att det inte blir utgång, det hade jag aldrig orkat med.
Jag ska bara slappa, fika lite, plugga massor. Jag vill hinna till panduro!!

I morgon ska jag i alla fall städa lite. Jag hittade lite drömmar på urban outfitters hemsida
också, ge mig dåe:



En sak som stör mig med att inte mitt photohop funkar. Jag hade eliminerat den
vrålfula bakgrunden på bilderna. Men snart igen så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0