Tider.

Nu är jag vaken. Jag höll my love sällskap när han skulle till jobbet..fixa mackor och så.
ingen idé att lägga sig igen. Sa åka om cirka en timme, sen blir det fika med Emma på
Espresso house vid 8. Skolan börjar 10:15. Ska ta mig till gymmet i kväll också. Sen sova,
jag behöver somna i tid. Typ 9 känns det som nu.

Det är frustrerande när jag inte riktigt kan prata med dig, jag vet att du försöker men du kan
inte lyssna på det sättet jag vill att du lyssnar. Försök att ta till dig, göra om inne i huvudet, i
stället för att bara stöta bort det, skylla ifrån dig, eller så. Du vet nog. Skönt att vakna upp med
dig i alla fall.

Ska ta mig lite lite gröt nu, så jag står mig. Är hungrig. / Sara


Kommentarer
Postat av: Christian

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Ett, du har varken ringt mig på mitt hemnummer eller mobilen - lite svårt att försöka "lyssna" när vi inte har någon kommunikation. Två, vaknat upp bredvid mig? När hände detta? Men hur som helst, jag ska sluta skylla ifrån mig och försöka ta till mig det du säger... Tror det är bäst så, för oss båda.

2008-11-18 @ 11:58:09
URL: http://perezhilton.com/
Postat av: Sara

haha, kul där

2008-11-18 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0