Idag.

Stövlar, yes! Ögonbrynspenna, yes.
Nu ska jag ta och fixa något att äta, sen speeda upp pluggandet en aning känner jag.
Överby är jävligt rörigt, blev nästan arg. Är det någon affär som inte gör om? Och sen
när allt är klartbörjas det väl om på nytt.

Igår lagade jag ju lax, är sjukt sugen på det igen men det blev en aning bökigt när
mamma hade handlat en stor laxfilé, big size. Så jag fick stå och bända och ta i för
alla näär jag skulle skära i den stelfrusna filéjäveln. Så idag får jag laga något annat.
Jag tror att minibroher kommer hem snart så kan vi fixa något tillsammans. Eller så
kan han laga ;) Ännu bättre.

Vintern lyser med sin frånvaro igen. Vem hade trott att det skulle ligga kvar. Inte jag.
Detta är sydvästra Sverige gott folk. Och mormor och morfar har köpt en bil i typen
exclusive! Wow, provkörning senare kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0