Yes.

Skam till den som ger sig, så jag slipper skammen för denna gången. På mitt u-prov,
ni vet kissa i burken, som jag lämnade för andra gången, idag, så visade det sig att jag
visst hade uvi. Sist gång jag var där visade det ingenting, fast jag ändå visste att jag hade.
Jag menar, man är inte frisk om man kisselissar i snitt 20 gånger per dag. Så jag fick
några lime-gröna piller. Det kunde man även urskilja, då mitt "vatten" var limegrönt när
jag var fäärdig. Så nu känns det hela mycket bättre, kombinerat med brännässla-te och
tranbär.

Nu ska jag plugga gärnet. Och jag tror att snöstormen har kommit. burr!
Ska ringa Emma också. Plus kaffe. Har inga roliga bilder att lägga ut, därför blir inläggen
sådär trista. Men jag ska bättra mig. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0