You can count on me

Nu har jag druckit kaffe och så. Inga hål i tänderna som vanligt. Har aldrig haft
hål i mina tänder, skönt det, jag hatar tandläkaren. Eller.. inte tandläkaren i sig, hon som
jag går till är trevlig. Men att gå dit liksom, varför. Det tar en kvart, dom skrapar lite, tar
lite bilder, då man får bita på en plastmoj som skaver mot tandköttet.
Använder du tandtråd Sara: Jaharå
Sköljer du med någon form av flour: Ja, Listerine
Och du borstar tänderna morgon och kväll: Nej. KLART man gör.

Sen fick jag gå därifrån, saknar klirtermärkena på bamse och djuren med rullande ögon.
Nu ska jag städa lite här hemma. Som jag gör vare fredag. Ingen skola idag ju. Jag och
Emma kom i alla fall fram till att hon är en riktig hemmafru. Förutom att hon inte är fru då.
Såå hemma kvinna eller nåt :)

Jag vill ha ny bra musik. Tips? Nej för är man ber folk som läser bloggen att tala ut så är
det dötstyst i kommtersfältet. Jag vet hur många som läser varje dag, och det är inte så
dött faktiskt. Kom igen nu! Låttips.



Pussochkram/ Sari

Kommentarer
Postat av: Carrie

hørru! jag åker hem imorn och stannar till onsdag. Ska vi ses nu då eller???!!!! :)

2008-11-08 @ 11:54:21
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0