You say you see the light now

Igår kväll vid 00 stod jag på balkongen hemma, jag tänkte på massa saker. Idag känns det
så bra, jag är glader. I kväll blir det middag med min andra familj, och sen cup i Vänersborg
ELLER bio i Göteborg. Jag har två options. Tror det blir det förstnämnda. Det luktar nybakta
bullar här, finns det någon ljuvligare doft än just det? Tvek alltså. Mitt hår är krullis idag, jag
har inte plattat hela håret på tre veckor, ibland blir det luggen, ibland blir det lite under,
ibland för att lugna en fjong som förstör, typ virveln. Men jag är stolt, för mitt hår mår bra.
Det har blivit längre, finare, och ännu lockigare. Hårstråna kanske tänker nu: Åh, äntligen
får vi leva vårat eget liv, vi får äntligen chansen att vara oss själva, och med dom tankarna
i deras små hårstråshuvuden (hårrötterna) så blir dom krullisar. Det tror jag vattentätt på.

Jag funderar också på att boka en resa till los kanarias. Typ en vecka innan jul eller nåt.
Men jag vet ju inte hur det är med skolan, hur mycket man får gjort innan lovet, hur mycket
man har att göra under lovet. Vi ska ju ha klart hemsidan en vecka efter vi kommer tillbaka
efter jul och nyår. Kanske riskabelt att åka iväg om inte allt är färdigt. Hmm. Jag har i alla
fall installerat hela Adobe master collection nu. Så jag lever just för tillfället med mina
partners mrs dreamweaver, herr photoshop, fröken indesign och mr illustrator. Min krea-
tivitet sprudlar framför min hp. Tror det är nyttigt för mig. En annan  sak som inte är nyttigt
men förbannat gott är nybakta kanelbullar, med massa pärlsocker på, plus en stor kaffe
framför arsenal-aston villa. Fotbollen är ju nyttig kanske. Eller? Äsch, välkomna till min
lördag klockan melan halv sex och sex. Byyye (lite Heidi Klum i project runway-uttal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0