ah!

Paus i pluggandet, bloggen kommer se fördjävlig ut fram tills
i morgon, för jag ska greja med den nu. Håll till godo. Har en
liten kul grej att delge.. eller kul och kul. Livsfarlig med ack så
rolig. My favorite på hemlig ort låg och sov i går natt. Plötsligt
så börjar det åska och den kom bara närmare och närmare.
Vips så börjar det spruta blå låga från vägguttaget, där han
ligger med sitt huvud. Det hade kunnat sluta illa, men som tur
var så träffade inte lågan. Så nu kan ni pusta ut, alla klarade
sig oskadda. Jag bara flabbade när jag fick höra det, typiskt.
Nu ska jag börja greja, sätter in bannern när jag kommer
hem när jag nu gör det. Bloggen kommer vara bannerlös ett
tag. Glöm inte att lyssna på låten nedan, den är ball.
S.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0