Alla älskar Perran.

Vart på siba , köpte ett par vinröda chinos, fina :) När jag kom hem
kände jag mig yr, slutade med ett besök på knä hos herr toalettsits.
Det känns bättre nu och jag ska plugga lite till. Är gött nervös inför
i morgon. Men om man inte klarar det så får man vl göra om, inte
mer med det. Har i alla fall pluggat som en tok, mer kan man inte
göra. I kväll kommer Emma och Anna förbi en sväng. Lite kvällsmat
och slingor. Blir chill. Vi har kul tillsammans, vi tre. Barndomsvänner
som förblir bra vänner, gillart'. Bara att jag och Anna har haft våra
despyter, och Emma stod alltid emellan. Jag och Anna bråkade
om vem som skulle vara prinsessa, Emma fick inte ens vara med
och kandidera om titeln, hon fick vara kung, inte mer med det ;)
haha, tider det. Ska göra mig lite te nu, Halsontet släpper inte, fick
ta en ipren nu. Halsmandlar, hej då tack. Skulle inte sitta fel att
ta bort dom för alltid, inget mer ont i halsen, drömmen. Ska nu
bjuda på lite låtar som vi sjöng med i på väg till siba i Perran.
Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Carrie

Bra det, för jag SAKNAR DEJ såå mycket! ;) hihi. Helgen har väl vart sådär. Som du kanske läste i tidigare inlägg så kommer man fan inte in nånstans på lördagar när man är 19. Usch och fy och blä. Hoppas din helg har varit bättre min?! Nice med röda chinos btw ;)

2008-10-26 @ 18:23:55
URL: http://carries.blogg.se/
Postat av: Maria

söna låtar! Gamla godingar ;) precis som vi hihi ;)

2008-10-26 @ 18:27:08
URL: http://mariabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0