Badass, azz



Alex- säger:

jag skriver en låt

Sara säger:

aha, är den tillägnad mig?

Alex- säger:

haha njeee

Alex- säger:

den e tillägnad alla dem som blev dräpta av barbarer här i norden ;)

Sara säger:

det är ju lätt jag alltså, känner mig träffad


.. och lite senare

Sara säger:

vet inte, funderar på någon film, faan tråkigt ändå

sitta och stirra på en tv, vill ju ha party

Alex- säger:

d suger, haha

Sara säger:

party suger ju inte, tisdags klubben någonstans? ;)

Alex- säger:

hos mig:P

Sara säger:

klart :P

Sara säger:

nej men ärligt talat. jag vill ha lite action på kvällarna. kul att varje kväll sitta hemma, typ..

Alex- säger:

kom hit så ska ja ge dig action;)

Sara säger:

lägg ner nu din fjant:P

seriöst.. åh, tråkigt

Alex- säger:

va vill du göra då?

Sara säger:

vet inte, åka och tälta eller nåt, jaga älg

Alex- säger:

fixar du ett gevär så firrar jag ett tält;

Sara säger:

tror du luftgevär går bra? Dom dör väl av det, måste dom göra?

Alex- säger:

hmmm d berror på om d e älgbebisar vi ska skjuuta?

Sara säger:

neeej, dom kan vi inte skjuta, måste vara stora,

Alex- säger:

då behöver vi ett maskingevär!

Sara säger:

tror jag har ett på mitt rum, för alla småungar som cyklar förbi på kvällarna

Alex- säger:

osch! badass!

Sara säger:

i know, blir lite arg ibland

Nu ska jag byta om, spinning it is.
Och det blir väl tråkig tv i alla fall,
ALEX, jaga älgen då! Du är tönt,
e du! Men jag tycker om dig i alla
fall. puss så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0