The A-list

Jag och pappa har precis suttit och skrattat åt top model tillsammans. Pappa <3
Nu tänkte jag dra the list. Listan på saker som jag vill ha, men som jag inte har
råd till. Fattar inte varför jag kollar runt på internet, när jag vet att jag bara kommer
ligga och sukta efter massa materiella ting. Men här kommer listan plus lite bilder.

- Skorna med klackar á la topshop 
- En stor fet pälsjacka, som man nästa drunknar i, VARM!
- Vouge t-shirt(ar). Hade kunnat tänka mig 10 st med olika omslag på.
- Långt svalligt hår
- Några snygga höstjeans som sitter som en smäck runt baken och överallt.
- Nya kaffekoppar, stora, fina, med massa mönster på
- De nya tavlorna som finns på gallerix, finns i skyltfönstret på Torp. Dom SKA jag ha
  i min lägenhet. Får köpa dom nu och arkivera dem ett tag.
- En jättejättetjock och mysig vinterjacka (acnes eller canada goose)
- Nya converse, låga eller de höga med smal-smal sula.
- Ett par snygga stövlar
- Ankelboots


Bild snodd från MINIS blogg

Acnes ursnygga jacka!


Ankelboots, galet snygga.


Hittar inga bilder på tavlorna men jag lovar att jag ska ta en bild nästa gång
jag ser dem. Det är nog bland det vackraste jag skådat alltså.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vouge t-shirt, jag vill ha! Måste ha snart. Säg till om du beställer, okey?! :)

2008-10-16 @ 17:43:22
URL: http://idajanson.blogg.se/
Postat av: malin

visst håller du väl med om att mini var stuupid som lämnade tillbaka dom!!

2008-10-16 @ 19:32:59
URL: http://mamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0