Blåmärken.com

Nu ska jag städa, casha in lite på kontot. Dammsugare, mopp och
lite wc-anka var det här! Halsen är sämre idag så jag fick avstå simning.
Efter städningen blir det plugg igen. Jag har ju svinsnygga pics att lägga
in här men pappa har snott både kabel och minneskortsläsare. Så det
får vänta. Lyssnar för övrigt på Olindas playboy bunny. Hittade en gammal
skiva, så classy. Vad tänkte man på när man brände skivorna. Den här
stod det taco-kväll på. Nu spelas Lou Begas(hette han så?) Mamboo
number 5. A little bit of Monica in my life... na na na. I kväll blir det för övrigt
lugnt. Lite vin kanske, men chill. Pratades på att åka hem till Rebecca för
lite chill. Kanske får ta med mig min vän Kärringen med de rosa brillorna.
Får se hur långt jag och hon kommer innan jag ska bege mig till Edet i
så fall. Yes, puss.

Just det, bloggen får vänta, den är skitful. Jag är arg på den. Orkar inte
pilla med den nu. Så ni vet så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0