Brämhults

Aah, vill sova. Nu blir det att åka till skolan för att idag ska vi lära oss illustrator.
Jag tycker att det ska bli kul, om det hade vart lite finare väder och lite senare
på dagen hade det varit ännu roligare. Ska jobba efter skolan, är hemma runt
5 tror jag. Då ska jag väl försöka åka bort till sportlife och bränna lite, men jag
vet också hur pigg jag är klockan 5 på eftermiddagen. Seg. Fattar inte varför jag
är så trött, gick ju och la mig runt nio igår för fanken. Ska börja lägga mig senare,
är ju piggare på morgonen då. Tyckte att jag var så duktig, ja nu ska vi lägga oss
tidigt, okej. tack. Känns som att någon har smällt till mig och bara stuckit, helt
yr och vilsen. Synd om mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0