e du, gör jag, sääh

Spinningen gick bra, gillade musiken. Kändes nästan som att man var
på en rave-fest eller nåt ;) Uppskattar sån musik, man blir aggresiv där på
cykeln och då trampar man ännu mer. Nu har jag ätit lite fisk med kokt
sparris, avokado och pappas fisksås. Försöker mig fortfarande påkolhydrat-
grejen. Går faktiskt bra, om man unnar sig ibland. På tal om det ska jag nog
gå ner och hämta min hallonchoklad, bryta två bitar och äta. Det är ju faktiskt
70% kakao i. Bra för kroppen, bra för hjärtat? Eller vad det nu var bra för. För
mig är det i alla fall bra så jag håller humöret uppe, för jag ska sätta igång
med ännu en omgång plugg. I morgon gäller det att arbeta för glatta livet på
bilden och ex-librisen. Så det ser proffsigt ut. Ska ju ha lite "Vernisage" i klass-
rummet på fredag, men vill ju inte komma med någon bild, oretusherad och
så ni vet, för det måste ju vara retusherat. Hoho. Vi ska förbättra bilden som
det heter. Det klarar vi. Håller just nu på att tanka ner adobe-master-saken
som jag snackade om. Man kan göra hemsidor, filmer, illustrationer, jobba
med bild och text, och sen hederliga photoshop. Vilket jag kommer behöva
inom dessa tre år som jag studerar. Mötte Ida med söt-hunden Hugo på
vägen hem från jobbet förut. Finns det någon sötare hund. En korsning mellan
chiuaua och pappilon(hur det nu stavas), var det den blandningen Ida? :)

Färgföreläsning i skolan i morgon. Jag måste få tag på bokhelvetet. Åh, paniken
flödar inanför mannbenet. Nu ska jag fylla på vattenflaskan, man måste få i sig
vätska när man har tränat. ;) I morgon blir det gym runt tre, eller när jag är klar
med bild och sånt in da school. Tack och hej, från en trött tjej (hmm)
Den här låten innehåller 1000 minnen om inte fler, från den bästa tiden:


Kommentarer
Postat av: Ida

vet inte heller hur de stavas, haha. men de stämmer. Plus att han är york terrie också! iih :)

du får höra av dig om du är sugen på långpromenad. De gillar vi, jag o Hugo ;)



Sängen nu, ses i morrn!

2008-10-08 @ 22:28:35
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0