Födelsedagsbarn

Idag fyller Emma 19 år, hurra hurra hurra.
Grattis!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Börjar 9:15
i morgon, men hurra. I morse kunde jag ju knappt
öppna ögonen, och min mobil stod på fel tid för
att vi mixtrade med sim-kort igår. Tur att jag vaknade
av mig själv. Annars hade jag varit gött sen. Funderar
på att promenera till skolan i morgon, men det gör
jag i och för sig alltid, funderar alltså, tills jag har tre
minuter på mig att sminka, platta och knyta converse.
Då blir det Perran. Men i morgon är mamma och pappa
hemma på morgonen. Vilket i sin tur betyder gemensam
mysfrukost. Eller? Får se hur mysig sängen är, kanske
ligger och drar mig en kvart extra i stället. På Söndag
ska jag och pappa kolla laptop på riktigt. Och min bror
ska flytta ner till källaren, tack gud. Säger nog punkt här
då också. Trött.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, tack:D

2008-10-03 @ 00:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0