Från Crazypills blogg dåra, hahaha!

Frågestund

Oj oj! Här dräller det in frågor! Närmare bestämt fem. Och efter att ha sållat lite mellan alla dessa fem, väldigt tuffa frågor, har jag beslutat att besvara fyra.

Fråga 1
Varför lägger du alltid in foton på dig så man ser vänsterkinden? Är det din fotogeniska sida?
Svar: Jag har en gammal nackskada från -79 som gör att jag inte kan vända höger kind till framför en kamera.

Fråga 2
Du var alltså inte ens född när du ådrog dig din nackskada?
Svar: Eh... näe.

Fråga 3
Vilket sinne skulle du välja bort om du var tvungen att välja bort ett?
Svar: Ölsinnet. Jag har ändå inget. Så det skulle inte bli någon skillnad.


Fråga 4
Du är otroligt snygg! Är du släkt med Giselle Bündchen?

Svar: Haha, tack. Jo jag vet. Jag är rätt het. Är dock inte släkt med Giselle.

Slut på frågestund.

Okej okej! Eventuellt hittade jag på fråga nummer fyra själv.



OBSOBSOBS. Detta är från Crazypills blogg, det är inte jag som har skrivit. OBS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0