Gubbar med vita dräkter

Det blir spinning 18:40, jag har blivit en nörd. Spinningnörd,
men jag gillar det starkt. Ska snart ta och åka hem från jobbet,
behöver vila lite, ont i huvudet. Kommer väl få skavsår av all
spinning snart, men när den dagen kommer, då får jag väl
överväga att ta en dags vila. Smickrande att få skavsår på
det stället som jag tror att det hamnar. Får köpa en såndär gele-
sadel som alla proffs har. Har ju skorna, sadeln nästa!

Carrie: jag vill komma på festen.
så jag ska kolla om jag har pengar bara. Kruckset är att mamma
fyller år den 19:e. Men jag hoppas att hon överlever att jag inte
är hemma. Hade varit grymt kul i alla fall. Men jag har ingen bil
att sova i. Äsch det löser sig. Känner jag någon mer som ska dit,
då hade man ju kunnat samåka menar jag :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Carrie

Fan va söt du är Sara! Det löser sej detta ska du se. Ta med ett underlag att slagga på, eller så paxar du soffan fort som fanken ;) Säfflebussen kostar endast 150 spänn enkel väg. Ta med lite friends annars! Du måste komma och se hur en riktig dalslandsfest på annan ort går till vettu :) jag håller tummarna. puss!

2008-10-08 @ 20:21:49
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0