Havrekaka

Jag mår inte alls bra idag, är lite febrig, snuvig, fryser. Jag är på dåligt humör.
Jag vet precis varför det dåliga humöret existerar, men just för tillfället så
känner jag en hopplöshet som inte kan beskrivas, så jag bara skiter i allt.
Hoppas att jag mår bättre i morgon så att jag kan åka till skolan, och simma.
Sola, basta, umgås. Ville ju spinna i kväll men får nog hoppa det också, fan
för att vara sjuk. Mitt humör hoppar upp och ner, från top till inte okej. Det
är rätt anstränagnde att inte veta någonting. Jag vet ingenting. Hoppas att
du hör av dig snart och berättar det för mig så jag har koll på läget. Nu ska
jag burra in mig i min stora halsduk/stickad, och kaffekoppen är med. Nu
är det väder och humör för att bara mysa och tända lite ljus. Måste vila upp
mig lite.

Har också reflekterat och kommit på att helgen var en av dom bästa, men
nu i efterhand så kunde jag nog ha varit utan den. Hade blivit lättare då, har
ju redan börjat glömma. Nu är jag på ruta 1 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0