Hoff.

Jag blir på bra humör av detta. Jag är däremot trött. Funderar på att sova.
Klockan är bara åtta, jag fryser. Ont i halsen. Inte mycket som gör så man
drar på smilbanden nu, jo hoffmaestro kanske. Har grejat lite med bannern,
men jag vet inte om jag är nöjd. Får se om den får stanna eller om den ändras
Tycker ni om den?

Nu ska jag nog ta en dusch och sen sova. Lite ipren och hostmedicin också.
I morgon blir det skola 9 igen, och i morse var jag ju inte för pigg. Plus
att cykeln var punkterad, jag fick gå, och det blev försenat. Inte i morgon tack.
I helgen har jag fått reda på att det händer massa roliga saker. Det som är 
mindre kul är att man inte kan vara på alla ställen samtidigt. 
- Club nois, O'lerays
- Maskerad, Vokalen
- Halloweenfirande i Mellerud, Carrie
- Lagfest, lilla edets if, Rebecca, Johan mf

På O'lerarys kommer det förmodligen vara knökfullt redan vid tio, som förra
gången. Vokalen kommer väl inte en kotte befinna sig på, dels för att det är
Club Nois och dels för att det är maskerad, och det är väl ingen som vågar 
ha lite kul och gå in för det. Mellerud är jag ju skeptisk till, men Carrie säger
ju att det är världens fest, och har bara åkt förbi Mellerud på väg till Säffle, så
kanske ska ge placet en ärlig chans. Lilla edets lagfest brukar tydligen bli
livad, och jag känner en del som ska dit, då kan man ju åka till THN senare,
men om man ser vad jag har skrivit angående punkt ett och två så är jag en
aning tveksam. Hjälp någon?
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag rostar for att du ska ta lagfesten sen vidare till olearys! :)

Jattefin blogg, tk du ska ha den sa :) Nar kommer min fina blogg ? :)

2008-10-29 @ 05:27:23
URL: http://carroojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0