I like it like this

Spinning, jag älskar det. Alla spänningar, allt bara försvinner, man kommer
ut med tomatansikte och känner sig som en ny människa. Fick prova nya
skorna idag med, gud så bra. Kom hem, mamma, pappa och lillebrorn hade
ätit stuvade makaroner och falukorv, åh, suget satte in. Men kolhydraterna
Sara! Så jag tog lite korv, sträckte mig så långt, det är ju faktiskt kött. (och andra
delar från djur, grows!) Men till det blev det stekt squash, blomkål, bebistomater
machésallad och avokado. Blev rätt bra till slut. Nu ska jag ner till duschen. 

Emma och Anna: Jag betalar 10 kronor gången för att simma på Älvhögsborg!
Landstinget rockar ju! Så jag, fattig som en lodare, kan följa med i alla fall när
ni drar nästa gång. Jag måste öva på crawlet!  Nej, duusch, får bli en inpackning
också. Jag vill slinga mitt hår, jätteljusblont, nej inte så som ni tror, men ljusare,
kallare ton. Yepp. Får det bli nästa gång. Ska erbjuda mamma att städa hela
huset, Carries idé, ;) Jag behöver cash för jag vill åka till Norge!


Nu får jag spela lite deppmusik, bara för att den är fin,
saken är den att jag är på så bra humör att den inte
rubbar mig just nu, just därför får ni höra den.

Puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Carrie

haha, ja nu städar du tamejfan så huset skiner!!! ;)

2008-10-06 @ 21:57:15
URL: http://carries.blogg.se/
Postat av: Emma

10 kr va e de för lyx:) nästa gång e inplanerad på torsdag, följ med:)

2008-10-06 @ 23:43:57
Postat av: SARA

yes, torsdag eftermiddag i så fall. går i skolan till tolv. puss!

2008-10-07 @ 10:41:17
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0