I wish I was your favorite girl.

Nu ska jag snart sova, har försökt att städa lite idag. Skönt för mitt rum
var dammigt. I morgon vill jag vara frisk igen, så att jag kan gå till skolan
och sedan casha in lite pengar på jobbet. Kanske åka på en tur till Torp
också, bränna lite födelsedagspengar. Men det återstår att se om man
är såpass pigg. Har fått i mig lite kaffe och macka. Sket i kolhydraterna,
är man sjuk så är man. Mysigt att äta kvällsmat så. Jag ska köpa färg
till håret i morgon, ska dra lite färg i min utväxt. Och ja, jag vet att man
inte ska göra detta på ljust hår hemma, men jag kan tricket. Det gäller
att köpa rätt färg och göra på rätt sätt, så blir det finemang sen. Har inte
så mycket mer att tillägga denna afton. Så sov så gott. PUSS

Upd: Åh, börjar 8:15 i morgon, segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0