Just så

Det blir lite vin hos Rebecca i kväll, jag gillart. En till sak som
jag gillar starkt är att det blir shopping i GBG i morgon. Och
träning innan det hoppas jag, jag hatar min hals. Nu ska jag
läsa lite till inför tentan, medans en viss person, som är seg
med väldigt snygg, duschar. Klockan åtta på Ström var det,
innan Boströms för godis/chips-inhandling, ett måste för Idol
och vin. Vill härmed också upplysa er om att mitt hår har blivit
längre. Det brukar vara så att när det väl har blivit långt är det
så fruktansvärt sletet så jag måste klippa av halva igen. Men
det var bara 1,5 månad sen jag klippte mig, och det var ändå
första gången jag klippte mig efter hårförlängningen. Men nu
är det ganska långt igen. Kan vara för att jag knaprar hårkon-
troll eller för att frisören som jag går till nu vet hur man ska
klippa men ändå inte liksom. Hon är i alla fall väldigt trevlig.
Sånt gillar jag. Ska boka tid för klippning igen den 28 nov. För
hon sa att det blir bra nu när jag ska spara ut håret igen. Så
nu vet ni det också, kul för er alla. Vill ha lite kaffe innan vi
beger oss. Just det, jag ska hitta mina topshop-skor i morgon
annars beställer jag dom på hemsidan. Jag vill i alla fall ha
lookalikes. PUSS


Mirakelkur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0