Kassett

Nu har jag varit i skolan, gjort klart min ex-libris, nästan. Jag blev faktiskt
nöjd :) Måste tacka Emelie en extra gång. Hon är våran extralärare. Tack
gud för att jag inte kunde photoshop och illustrator innan, skulle ju blivt
galen av alla som frågade. Men Emelie ska ha elogé för att hon hjälper
till. Vi satt och pratade om partaj på fika-rasten förut. När tentan är klar.
Kommer nog bli ball. Nu ska jag äta lite mat och sen cykla till jobbet för
att casha in lite. Är väl hemma vid 5. Jag funderar på spinning i kväll med
kanske ska ta och lugna ner mig lite. Får ju inte bli hets-cykling här. Kanske
ska prova på något nytt i kväll? Får gå in och kika på schemat. Eller så
ringer jag någon trevlig själ och frågar om denne vill följa med på en mega-
lång promenad. :)

Vad ska man äta då? Orkar inte laga mat. Blomkål kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0