Min tur att hissa och dissa.

Sara hissar:
Att det inte blir utgång idag, slippa vistas på stan i ett stormigt Trollhättan
Att gå på bio med vänner, och skratta åt tönterier i filmen
Att ha världens bästa mamma och pappa som alltid finns där för mig
Att ha massa pengar på kontot
Att det bara är Lördag, vilket betyder ledigt i morgon också
Att ha nya fina leggings på sig
Att vinna 25 kronor på en trisslott

Sara dissar:
Highschool musical 3, fast många goa skratt
Alla problem som ska komma upp, också därför jag hissar utgångsfri
Lördag, träffa massa fulla människor som man är allmänt trött på.
Att pengarna på kontot tar slut så snabbt.
Att jag måste plugga i morgon
Att jag har tenta på Måndag
Att jag bara vann 25 kronor på min trisslott
Att jag inte orkar fixa klart min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0