Mörk chocklad med nötter

Sådärja, nu har jag varit ute på en promenix runt Sandhemspåret, träffade på
massa skolbarn som gick tipspromenad. Så jag tänkte att jag lika gärna kan
klura lite på frågorna jag med. Upptäckte snart att det var "miljötema" så jag
skippade hela skiten. Lyssnade på lite musik, såg hundramiljoner skalbaggar
och sånt, ni vet som finns i naturen. Skönt med frisk luft för övrigt. Nu har jag
tittat på ännu en säsong av top model. Hoppas att pappa kommer hem snart
så att vi kan åka och titta på laptop. Vill ha en nu, har ju en skreuttig nu, it's
not good enought! Hoppas på bio i kväll. Det gör jag verkligen. Om bara du kan
skärpa till dig lite och bete dig som en normal människa. Svårt i och för sig,
med tanke om vem vi pratar om. ;) Förlåt. Nu ska jag ta en dusch. / Sara

Kommentarer
Postat av: Carrie

:) Mår mycket bättre nu, men det går upp och ner. Trivs på mitt nya jobb, så det är skönt att komma i väg i andra tankar ibland :) om du fattar vad jag menar. Hoppas du mår bra? Du är somsagt duktig som pluggar! Klart vi ska ses snart, du kommer nästa helg va? Kommer du vet jag vart vi tar vägen på utgång; Wallmans ;). Där är det grymt! puss!

2008-10-03 @ 20:46:39
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0