My precious

Vet ni, vet ni? Här sitter jag och bloggar från min alldeles egna bärbara
dator. Jag är överlycklig. Den är så fin, så perfekt. Till och med texten
som jag skriver här i publishme är så myckrt snyggare, Sitter här med
min favoritmugg, med massa gott kaffe i, och livet kan inte bli bättre
just för tillfället. I kväll är det party, men har bestämt mig för att vara nykter.
Jag är inte alls sugen på att slänga i mig massa alkohol när träningen
går så bra. Och dessutom så vill jag vara relativt pigg i morgon. Två
kalas stundar. Ett 11-kaffe med hemmagjord tårta och ett kalas klockan
19:00 med middag, och tårta igen såklart. Emma kommer, hoppas på
att Anna vill joina också. Och fastrar, kustiner, mormor, morfar, moster
och lite andra trevliga människor.

Nu ska jag lista ut hur webkameran fungerar på denna härlighet. Ni kanske
får se lite snygga pics sen. Den datorn jag har är i all fall en hp-compaq.
Puss på er då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0