New york -kind of dreamer

Filmen som knöt ihop säcken, filmen som gjorde så jag grät tre
gånger, det kom en snyftning en gång. Filmen som inspirerar,
filmen som är perfektion. Lägenheterna, människorna, och inte
minst kläder, skor, allt, stilen. Gillade den massor. Tack för att
du gjordes kära Sex and the city-film. Du ch jag. Jag är vråååål-
trött nu. Upp halv nio i morgon, åka till skolan. På kvällen blir det
party party. Hoppas att det blir en lyckad kväll. Snälla! Hör ju inte
till vanligheterna men snälla, i morgon behövs det. Emma och
Anna var och fixade drickat tidigare idag.

Måste säga det, om och om igen: Emma, det är för fanken du
och jag. Du är min bästa vän. Det har alltid varit vi, kommer det
alltid vara på ett eller annat sätt. Kan inte säga det för många
gånger. Man kan bara vara sig själv med dig, skratta, sjunga,
dansa. Idag stod vi utanför OK och jag och hon dansade. Jag,
endast  iförande tights,blommiga skor och en urtvättad flecetröja.
Beacuse the night belongs to us. Klockrent.
 
Nu ska jag sova, är sugen på clementin. Är sugen på att få flytta
in i lägenhet nu. Fixa, dona, greja. Får bli snart. Jag ska köpa en
ragdoll när jag får lägenhet. Namnförslag? God natt.


/Sara

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltid du och jag:) och i sommar blir det du, jag och Anna i USA!!

2008-10-30 @ 10:18:35
Postat av: SARA

Verkligen. Jag ska till USDA och hälsa på dig. Kan du tänka dig mig och Anna, åka till uSA, själva. haha. vi kommer väl hitta någon på flygflatsen som vi kan bråka med ;) haha.

2008-10-30 @ 10:54:00
URL: http://sarashistoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0