Nog för idag.

Imorgon börjar mitt nyttiga liv. Nu ska jag se ut som vill se ut, och jag ska träna, äta ba, leva sunt. Nu ska det bli änding. Inget godis, dra ner på kaffet, träna, mer styrketräning, spinning och promenader. Nyttig mat. Nu ska jag sätta mig med en kopp te framför matakuten. Jag gillar Melker. Jag, Emma och Anna har bestämt att vi ska ut och svira på Torsdag. Lipz med andra ord, hoppas att det kan bli lite bätte än vad det brukar vara där. Ha inga skyhöga förväntningar, mer än att förfesten alltid blir lyckad. Vi lyckas alltid att ha väldigt trevligt. Gillar er :) Anna ditt sms alltså.
Hur gick tentan idag? Måste erkänna att jag både tryckt i mig pizza och negerboll idag, mitt nya liv börjar ju bra, haha.
Bra Anna. Och Blondinbella är nästan utbränd. Kanske lät sådär hos psykologen:

 

Ida, vi tar nya tag efter tentan idag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nya tag ska de bli! Kanske me borde leva ett nyttigt liv!

2008-10-28 @ 08:11:39
URL: http://idajanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0