Raggsocks

Jag har suttit och funderat på olika saker under eftermiddagen. En av dom sakerna är vad bloggvärlden gör och bringar fram hos människor. Saker som man inte hade sagt och gjort face to face. Som att skriva kommentarer om dittan och dattan, om hur någon är, ser ut eller beter sig. Det skulle man ju aldrig vågat om man skulle mött personen på stan. Jag tycker att bloggarna bringar fram något hos folk som är rätt skrämmande. Man går och bär på någonting som man stör sig på, man är avundsjuk på någon, då är det lätt för vissa att bara droppa en illaluktande kommentar på bloggen. Så jag föreslår att vi börjar att bete oss likvärdgt utanför denna komplexa bloggvärld, vi sitter trots allt på våra rum, bakom en skärm. Om man har något att säga, ut med det, ansikte mot ansikte, Så får vi se hur många elaka kommentarer som sägs, tror vi skulle kunna räkna dom på en hand.

Jag ska plugga lite till nu, måste gå ner och ta lite hostmedicin, hostar för fanken hela tiden. Rätt jobbigt så. Hade velat åka till siba i dag men det hanns inte med. Kanske blir en tripp i morgon i stället. Ha en trevlig Lördagskväll för övrigt. Puss då.



Du vet att jag bryr mig, tvivla aldrig på det.

Kommentarer
Postat av: Carrie

japp, det stället är det ;) Klart vi ska ses! det är ett måste. Hoppas du får en nice helg! Puss.

2008-10-25 @ 18:49:48
URL: http://carries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0