Really am sorry.

Jag sätter en kommentarspärr på skiten nu igen. Tycker bara synd om
er/dig som håller på med idiotförklarade saker. Snälla. Vad är kärnan
till all skit som kommer ur er? Kan ni inte bara strunta i att lägga
energi på mig, som jag brukar göra när jag inte tål folk. Pallar inte att
byta blogg helt enkelt, jag gillar den hr, jag gillde min förra också, men
den raderade ju jag. skit.

Till något mer positivt. Jag kommer ihåg, svagt, väldigt svagt, att jag
i Lördags svalde min stolthet, som inte var så svår att svälja med
tanke på att jag var en aning på lyset. Men jag är glad att berusade
Sara bad om ursäkt till en annan Sara. Tycker hon är vacker, skriver
bra och verkar vara en bra person. Inget konstigt med det. Känns
bra, känns bra, Gillar hennes blogg, gillar hennes bilder. Kom
bara på mig själv just nu när jag skrev det som jag skrev i första
stycket, att jag själv har berett mig som er idioter. Punkt på det.

Nu sitter jag med pappas dator i knät i Säffle. Pappa har datakurs
med farfar. Han råkade bränna upp sin andra dator. Han ställde
in något, gick ner i källaren och hör helt plötsligt farmor
skrika:
LAAAARS, DET BRINNER I DATORN!
Sötnötter, hur lätt är det egentligen med alla knappar, jag försår,
hade säkert gjort samma sak, Vet inte hur branden kan uppstå,
tror det var något i stil med hur mycket ström som ska flöda in
i den lilla burken. Nu ska jag äta lite av farmors äpplepaj med
kanel, dricka lite kaffe, och kolla på top model 5. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0