Saknar dig bebbo.

Så här trött får man inte vara när man ska ut och svira. Hade ju tänkt att sova en stund efter skolan, men jag fastnade framför tv, vaken. Så jag ska ringa Emma nu och åka upp till jätten. Vi ska handla gott till i kväll. Måste ju städa också, tråkigt att städa. Sen måste jag göra klart för mig själv vad man ska ha på sig också, som alltid när jag ska ut. Sen vill jag inte träffa några för fulla dumhuvven som ska prata bara för att, du vet ju hur det blir i morgon om man säger så. Tror du fattar. Redovisning i skolan i morgon klockan nio, lagom kul, med tanke på när jag kommer hem i natt. Sånt man får deala med helt enkelt. Ha en trevlig kväll. Kan fortfarande inte ladda upp bilder. Surt. För övrigt så kom Jehovas vittnen förbi förut. Jag bjöd in dem på fika, så att de kunde berätta mer om deras budskap och deras lilla häfte som de kom med. Dom la tyngden på att det var viiikt och att man kunde öppna och titta inuti. Så när vi hade druckit lit kaffe, pratat lite, så var jag mycket mer into jesus och alla hans vänner. Hallelujah. Nu var det inte så att jag bjöd in dom, jag log lite snällt och tackade för den fina broschyren som nu ligger i familjen Karlssons kära pappersinsamling. Kvinnan sa att jag skulle dela med mig av häftet till den övriga familjen. Sure. Det hade ju varit taskigt annars, om bara jag hade fått ta del av guds gåva till människan. I kväll är guds gåva till människan en flarra med viin. Just det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0