Schemat

Jag är aptrött, ska nog snart sova. Har varit på Butlers med mamma, pappa,
bror, moster, mosters sambo som också är pappas kusin, mormor och 
morfar. Jättegod mat.

Kom att tänka på en rolig sak. Personer som blir koko
i huvudet när dom dricker. Men det kan ju jag också bli, okej. Men det har 
inträffat två helger i rad nu. Personer som blir så jäkla trevliga när dom är
fulla, säger saker som man kanske vill höra, men man säger i stället: Men
ring mig i morgon och säg samma sak så får vi se. Denna personen ringde
inte, så mycket sanning låg det i det. Och man får ta allt med en nypa salt
helt enkelt.. men till huvudgrejen: Igår gjorde du bort dig. Du ville bara komma
fram för att få uppmärksamhet, men ingen brydde sig. Jag frågade bara om
du hade druckit för mycket och om det var något särskilt. Och du hade fått i
dig kanske lite mer än nödvändligt. Och då vill jag inte prata med dig. Inte
ett ord. För du bara ljuger då. Du ljuger alltid, allt har bara varit en stor fet 
lögn. Och sånt pallar jag inte. 

Nog om detta nu. Veckans träning är inbokad. Förut var det så att jag bokade 
in allt annat först och sist träningen där den fick plats. Men nu är det typ tvärt om.
Fast skolan har ju prioritet ett. Veckans träning i alla fall:

- Måndag: kvällssim med Malin och Emma
- Tisdag: spinning
- Onsdag: jag och Malin ska prova en ny träningsform
- Torsdag: spinning
- Fredag: vila i form av en höstpromenad, ev gymmet, löpbandet
- Lördag: Spinnng
- Söndag: vila 

Nu ska jag plugga lite till, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0