Sjuklighet på ingång for sure.

Okej, jag börjar definitivt bli sjuk. Den absolut sämsta veckan att bli sjuk på för att:

- Vi tar tenta snart som jag måste plugga på.
- Vi har en inlämningsuppgift som vi ska bli klara med, vill
  inte svika gruppen och mig själv genom att inte medverka
  fullt ut.
- Simmar gratis på badhuset denna vecka för att jag är anställd
  hos lanstinget, kan inte simma när man har stört ont i halsen.
- Jag har bokat in spinning på Torsdag och Lördag som jag inte
  vill och kommer avboka förrän jag ligger död i sängen. Fast jag
  har hört att det är livsfarligt att träna om man har ont i halsen. Så
  jag håller tummarna för att det blir bättre redan i morgon.
- Det händer massa roliga saker i helgen som Sara inte vill missa.

Nu ska jag sova, hoppas att jag vaknar upp helt återställd.
Ska vara i skolan klockan nio för att arbeta med mångfaldsuppdraget
för högskolan. Hoppas bara att jag hinner hem för lite plugg i morgon
också. Men det ska vi väl kunna klirra. Sen en sista sak innan jag
slocknar. Jag blir så trött på folk som ska lägga sig i, lägga sig , prata
skit prata skit. Idag blev nästan en nära vän och jag osams på grund
av någon loser som är så osäker. Lägg ner!

Jag tycker att det är mysigt när det regnar när jag ska sova, bara så ni vet.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Jenka

Meh, hur blev det me maskeraden? :)

2008-10-22 @ 11:16:56
URL: http://liljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0