Skills

Hemma i sängen. Vi pysslade klart med våra grejer, som inte alls är klara
längre när vi hade pratat med Pernilla. Haha, bara att fixa ordning det som
hon påpekade. Hoppas att jag hinner jobba lite i morgon. Behöver det, fick
reda på vad kursmaterialet kostade till den nya kursen webdesign som
börjar nu. Dyrt som in i bänken. Vi ska ha två böcker, skönt tänkte vi. En
kostar 420 och en 240 någonting. Tack för att jag inte kan köpa något annat
än kursmaterial denna månaden ungefär. Det är ju precis det jag vill lägga
mina enstaka kronor på. Helt tvärt om. I kväll har jag bestämt mig för film.
Behöver lite eget möys, a la gulletussan. Kaffet finns bredvid, bara min andra
kopp idag, en i skolan och en nu. Pluspoäng faktiskt. Har inga bilder att lägga
ut, tråkig bloggen är nu, jag vet. Men allt kan inte vara kul jämt. Lovar att det
blir partypic från Torsdagen sen på Fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0