Studs.

Är hemma för lite lunch, mitt i arbetet i skolan. Ska snart åka tillbaka dit och fortsätta.
I kväll ville jag ju träna men min hals tillåter mig inte. Varför gör du detta mot mig?
Får ta en promenad sen. Emma? :) Ska nog ta och kolla på någon bra film och köpa
lite torkad frukt sen. Är gott och nyttigare än godis. Får se när jag kommer hem från
skolan i och för sig. Hoppas att det blir före sju i kväll. Gårdagen tillbringades framför
matakuten, men insåg snabbt att filmen Solstorm gick på kanal-plus. Eftersom det
är en av mina favvofilmer så bytte jag. Jag dissade Melker. Men nästa vecka är det
vi igen, lovar!! För övrigt så ser livet rätt ljust ut. Gillar jag, för jag gillar att vara glader.
Nu får jag ta och bege mig till skolan igen. Och vet ni, idag står det i tidningen att barn
skänker julklappar till fattiga barn, så fint gjort av dom.

och just det: Angående klippet i föregående inlägg:
HAAAAAJJHAAAAAAJJ. Förfest. Malin, Emma.
Gulletussan vet du, funkar alltid.
Kom och satt daj här i mitt myyys. 

Man myser litte, man shoppar litte, man kammar litte,
man ammar litte, man pysslar litte, man grejjar litte,
man handlar litte, man slingar litte, klippa litte, mysa litte,
gulla litte, grilla litte, vara litte med tjejerna litte, dansa litte.
HÖJJÖR RU LITE SANDRA, E SÅ HIMLA BRA, DEN HÄR
LÅTEN ALLTSÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0